Sunday, January 10, 2016

Caribische Mompreneur

Te gek voor woorden. Een mompreneur? hoe dan en Caribsich?
Ja dat klopt! Mijn naam is Juvienne of wel Juvy genoemd.
Ik ben op Aruba geboren en ben met mijn 23ste naar Nederland geĆ«migreerd. 
Ik ben nu zo'n 30-en nog wat met 2 kinderen, zoon (6)  dochter (2) en woont samen met mijn maatje en vader van mijn kinderen sinds mijn 23ste.
Ik heb meerdere baantjes op Aruba gehad en had besloten om afscheid te nemen van mijn avontuurlijke functie en voor de liefde naar Nederland te gaan

Het is pas in 2014 dat ik mijn jarenlange hobby als uitdaging wilde ervaren als een entrepreneur. Het verkopen van geboorte cadeau's met een twist van wow factor.
En ja! het is mij gelukt.
Makkelijk is het zeker niet. Ik werk nog altijd 32 uur per week al 5 jaar bij een werkgever en in mijn vrije tijd besteed ik dit aan mijn hobby, gezin, familie, vrienden en sociale leven



Het was een zware en lange route naar waar ik nu ben. Toen ik hier kwam wonen wist ik nog niet dat er zoveel uitzendbureaus bestonden. Ik heb verschillende baantjes gehad. Mijn laatste was nog bij TNT(PostNL) als postbezorger/postsorteerder. Respect hoor! Tja wanneer wij op onze post zitten te wachten moeten deze personen door wind, regen, storm, ijs en hitte hun werk doen. (eigen keus?) ja eigen keus maar iemand moet het doen toch.

Mompreneur: wanneer kan je jezelf zo noemen? wel ik kan met trots mezelf mompreneur noemen. 2 kinderen opvoeden, naar school brengen, tijd zien te vinden om te sporten waar je snel weer thuis moet zijn om voor je gezin te koken samen met je partner. Terwijl je wat op vuur heb staan snel een wasje draaien en de bad zetten om de kleinste erin te zetten.
Piep piep piep dat is het geluid van mijn telefoon, ik krijg net een zakelijke bericht binnen omtrent een bestelling. Owjee kleintje roept dat ie een poepje in het water heeft gelaten...pppfffff even uitblazen.
Dat is onze hectische leven met kinderen en een business draaien.

Vertel mij jouw Mompreneur verhaal.



No comments:

Post a Comment